Monday 5 May 2014

Aktiviti berkayak

Assalamualaikum dan selamat pagi, okay pagi ni tetiba terasa rajin pulak nak buka belog and updet semua benda2 yang perlu disiapkan sebelum presentation petang ni. kalau tak jangan harap la aku nak melawat belog ni pagi pagi. heeee

okay aku nak ceritakan berkaitan dengan program berkayak yang diadakan pada hari sabtu minggu lepas, 3 mei yang dianjurkan oleh Kelab Rekreasi UMK bertempat di Pulau Melaka., okay rekreasi tuu. apa salahnya kan kita exercise sikit buang encik lemak dkt badan yang menjejaskan rahsia kewanitaan tu. heeee okay abaikan ! 

okay program ni start dari pukul 8.00 pagi hinggalan 12 tengah hari. huh lama tu . korang tak tau betapa excitednya aku bangun pagi siap2 nak p berkayak. sekali sampai huh patah semangat nak berkayak tengok keadaan dekat sana. HAHA. 

tapi apa pon aku take it as challenges. rugi la rasanya bila dah sampai tapi xnak berkayak kan. heeeee. apapon pengalaman bekayak ni mmg best and enjoy sebab pergi dengan orang2 yg ohsem. heeee. giler kau badan dengan tangan aku ni masih sakit2 lagi ni haaa. penangan kayak punya pasal. ngehngehngehhh .

bayangkan sebelum nih aku xconfident langsung nak buat water confident, eh nama pon water confident mesti la kea confident kan, ntah hape la ko ni. now aku rasa confident level tu dah ada bila aku dengan gigih dan usahanya untuk buat jugak aktiviti tu, 

gambar ? oh xcully gambar time berkayak aku xambik pon. well handpone cap ayam ja kan klu jatuh dalam sungai kan satu hal pulak nak mencari. klu jumpa pon belum tentu boleh guna. heheheee

moral of the story, aktiviti ni bagi pengalaman yang best ladekat aku sebab sampai sekarang terasa sakit lagi ni haa badan2. udoh ler kena berkayak tengah panas bertambah burn la muka. hohoho

hokey ler , korang tengok2 la gambar2 yang sempat diambil oleh aku and org ketiga nih. hihi . okay enjoy it.






taraaaaaaa ! ini la tempat kayaknya buk . heeee





taklimat kayak 


okay sebelum kayak kita exercise dulu. mana tahu nanti kan semput pulak. heeee




lets goooo ! :)



holey ni muka excited lepas berkayak + muka lapar. hehehe 

okay that all. thanks for reading. May Allah Bless You dear :*

















No comments:

Post a Comment